Wednesday, September 28, 2011

7 hari lagi ..

salam pembuka bicara ..

hehehe slama nyh zulaikah yang tulis kan .. kali nyh saya pulaa .. (izreen e'en blog saya " )
nak thu x apa yang 7 hari lagi tuh .. k saya nak bagi tahu lah nyh .. bleh sabar x .. kan sabar tuh separuh dari iman .. bukan iman nama orang ok .. haha ... wat lawak kejap .. 7 hari yang saya maksud kan tu adalah PEPERIKSAAN MENENGAH RENDAH (PMR) .. wahh .. yang ni yang sebenar tau .. bayang kan lah tinggal 7 hari je .. itu x tolak cuti sekolah .. wah mcm x percaya jek .. tapi saya tegok kelas saya nyh cool jek .. termasuk lah saya dan zulaikah sendiri .. kite orang mcm xde perasaan tkot ke ap .. wah .. well .. kelas kite org nyh mmg GILA COOL N SPORTING .. also " HAPPY GO LUCKY ". tapi kan bila fikir2 balik .. susah betul ckgu2 ajar kite orang nie .. macam nak gile saya tengok cikgu tukus lumus .. tapi kite orang mcm yang saya cakap tadi lah .. haha kelas2 lain tu jangan lah cemburu ye dengan kelas kite org .. hubungan kami memang boleh diibarat kan macam adik beradik ..  huhu .. itu lah kite orang .. btw , sesiapa yang bace blog nyh ... kami dari kelas 3jauhari2011 .. ingin memohon ampun dan maaf jika kami ad salah dan silap kepada pembaca2 kami .. guru2 .. kawan2 lain ,, adik beradik .. n x lupe juga .. ibu bapa kami .. n umi angkt kami AKA guru kelas kami , kami mintak maaf .. kami tahu kami banyak buat salah kat umi .. kami mintak maaf ye umi .. doakan kejayaan kami .. doakan kami mendapat 8A seperti yang umi dan ckgu2 lain inginkan .. amin ..

marilah kita bersama2 membacakan doa untuk kami batch 96'


ikhlas dari saya :
budax bucuk !
si gemokk ,
izreen e'en

No comments:

Post a Comment